CUM AM ÎNCEPUT

Brandul Alissa Beauté a fost fondat la Milano de către domnul Giuliano Bravi, care a avut întotdeauna o pasiune unică pentru frumusețea și sănătatea pielii.
Interesul său venea de la mătușa sa Alissa, care a început cu producția de produse cosmetice naturale home-made, în timpul Războiului Mondial. De acolo numele Alissa Beauté.

UNDE SUNTEM ACUM

În prezent, Alissa Beauté are două centre importante:

 

  • Laboratoarele de cercetare și dezvoltare, fabrica și centrul de afaceri sunt situate în apropiere de Milano (compania mamă: Gestil S.p.A)
  • Departamentele de marketing și vânzări, centrul educațional și logistica sunt situate în Praga (subsidiar: ITALY STYLE LINEA, s.r.o.)

 

Compania își pune expertiza în slujba frumuseții de aproximativ 25 de ani și este ghidată de o echipă foarte entuziastă

VIZIUNE

 

Viziunea noastră este clară: gama fără iritanți obișnuiți, dar foarte concentrată în ingrediente active pur naturale și disponibilă numai în saloane de îngrijire a pielii calificate.

VALORILE NOASTRE

 

  • Create cu cele mai inovatoare și pure substanțe active care se inspiră direct din natură, dar create pentru a fi și mai eficiente prin tehnologii inovatoare.
  • Compuse dintr-o gamă largă de linii – potrivite pentru diferite tipuri de ten.
  • Conceput doar pentru sectorul profesional.

MISIUNE

Reacționăm rapid la schimbările pieței prin echipa noastră profesională pasionată și flexibilă.

ȚELURILE NOASTRE

CALITATE

  • Concentrație mare de ingrediente active
  • Extracte pure
  • Cercetare științifică
  • Tehnologii inovatoare

EDUCAȚIE

  • Seminarii susținute de către dermatologi
  • Traininguri realizate de către formatori internaționali
  • Cursuri de business și vânzare
  • Cursuri de marketing și PR

LANȚ DE PARTENERIAT

  • Compania mamă – Distribuitor exclusiv
  • Distribuitor exclusiv – Echipa de vânzări
  • Echipa de vânzări – Cosmetician
  • Cosmetician – Client final

ECHIPA NOASTRĂ

Echipa Alissa Beauté se implică zilnic personal în îmbunătățirea și optimizarea nivelurilor mărcii – nu numai calitatea, ci și tehnologiile și structura pentru a satisface solicitările de la diferite piețe și distribuitori

IMPRESIONAT? NE-AR FACE PLĂCERE SĂ LUCRĂM ÎMPREUNĂ!